Monday, July 8, 2013

ABAH DAH BALIK....ALHAMDULILLAH


 Alhamdulillah Abah dah balik ke rumah...Syukur sangat-sangat.  Walaupun dia rasa sangat lemah tapi semangatnyer tetap kuat.
Kak Noni cakap " Abah kan bekas askar, mesti kuat kan" ...hehehe Ayat nak sedapkan hati..
Abah senyum jer..
Cuma sekarang dia nk rehat jer. doktor kata 2 minggu kena duduk rumah..Jangan bercampur sgt dgn org  sbb takut depa bawak virus mcm selsema, batuk dll lagi lah..
Ni kena belikan abah topeng jerebu ni hehehe

Sorylah kakak ku Noor Nizam  kena tunggu sampai maghrib sbb nak Transfer Faktor Advance tu.  Harap hang jgn lupa jugak nk makan. Ingat hang kena jaga 3 orang and + diri hang = 4 orang.  So mmg kena kuat semangat n body. 

Abg Along punya TF, uda dh letak umah mak. Ada masa amik n makan. Bagi hilang trus gaut tu..


Yg tepi utk Abg Along. Yg tgh utk Abah n yang tepi kanak utk Kak Noni.

Yok jadi sihat...Sayangi diri n keluarga tersayang!!!! nge ngee ngeeee



No comments:

Post a Comment